Senaste nytt

Unleash Frankfurt!

Tack Nemo! Någon som har kommentar om Park Inn Frankfurt Airport? Det är mitt alternativ ett just nu eftersom Club Carlson har sin kampanj och för att Radisson Frankfurt vill ha 500 EUR för en natt i standardrum vilket känns som ett överpris. Hilton Frankfurt Airport är jag också intresserad av att bo på för att kunna fixa till mig ett guld på 9 nätter. Vad skulle ni göra? Stanna på Park Inn och samla trippla poäng eller börja jobba på Hilton HH Gold?:)

Det stämmer!
Ville boka BGO - CPH - FRA men dessvärre så gick det inte.

Första gången jag använder mina EuroBonus poäng, får man EuroBonus poäng på bonusresor?

Tyvärr är livet inte så gott... Mycket får man men poäng på poäng - icke! Eller JO VISST, om du betalar skatten med ditt Eurobonus Diners, AMEX eller MasterCard.

Tack Nemo! Någon som har kommentar om Park Inn Frankfurt Airport? Det är mitt alternativ ett just nu eftersom Club Carlson har sin kampanj och för att Radisson Frankfurt vill ha 500 EUR för en natt i standardrum vilket känns som ett överpris. Hilton Frankfurt Airport är jag också intresserad av att bo på för att kunna fixa till mig ett guld på 9 nätter. Vad skulle ni göra? Stanna på Park Inn och samla trippla poäng eller börja jobba på Hilton HH Gold?:)
För 500 EUR köper du 200 Rezidor-aktier i stället och får aktieägarguldkort på Club Carlsson - och har pengarna kvar.

Park Inn alla dagar i veckan allstå. Trippla poäng gör att en natt i Frankfurt ger dig en gratisnatt i exempelvis Tallinn (för 9000 poäng).

Det blev Park Inn. Är redan Gold Elite sedan förra året och vistelen kommer generera ungefär 15 000 poäng för en natt. Ska försöka jobba in ett Hilton Gold innan sommaren.

Toppen