Nej. Du måste checka in med SAS, ta transport tillbaka till T1 (som fortfarande verkar vara buss). Sen kan du gå till Polaris.
Med tanke på 3t innan avgång borde du lätt hinna med 60-75min i Polaris om du hänger på låset hos SAS. Du borde vara i Polaris mindre än 30min innan avresa. Jag skulle lämna ca 70min innan avgång med SAS. Det ger dig bra med tid.
Kanske kan packa om till två handbagage så behöver du inte checka in väska/or?Då var det tyvärr som jag misstänkte, men tack för bra info. Får maximera den tid som finns helt enkelt![]()
Kanske kan packa om till två handbagage så behöver du inte checka in väska/or?
Hej @Myllys35, gick det bra? Några förändringar mot tidigare info?Tänkte försöka ta mig till denna lounge nu på min hemresa från Chicago i SAS C. Måste dock bli av med bagaget först - är det någon här som vet om man kan lämna det till något annat star alliance-bolag på terminal 5 isf?
Jag antar att SAS inte har någon personal på plats förrän 2-3 timmar innan och jag kommer vara på flygplatsen långt innan dess. Vore surt att fastna landside och tvingas vänta på att SAS-disken öppnar.
Ja, tyvärr. Tycker principiellt att det är ett otyg, särskilt när det närmast förväntas.Får man fråga panelen(?):
Dricksar ni i Polaris-loungen
Hej @Myllys35, gick det bra? Några förändringar mot tidigare info?![]()
Nej och nejFår man fråga panelen(?):
Dricksar ni i Polaris-loungen (telefonen ville Polkagris-loungen. Hehe...)?
Om ja - hur mycket?
Om nej - blir dom sura?