palmen skrev:Någon som har koll på var den ligger på LAX och vilka möjligheter man har att besöka den?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Någon som har koll på var den ligger på LAX och vilka möjligheter man har att besöka den?Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:First Look: The New United Polaris Lounge LAX - One Mile at a TimeDär finns lite bilder från loungen.Klicka för att utvidga...
Det stämmer, måste dessutom vara interkontinental business/first.igelkotten skrev:Så *A Gold ger inte access, utan man måste flyga C eller F?https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/airport/united-club-and-lounges/access.htmlKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Det stämmer, måste dessutom vara interkontinental business/first.Klicka för att utvidga...
kajjan85 skrev:"Long-haul international flights include those from the U.S. to Asia, Australia, Europe and select South American countries, including Argentina, Brazil, Chile and Peru." Aj då, verkar nästan som att man inte får tillgång om man reser med Avianca i C då. Har mailat och frågat för att få det svart på vitt...Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Verkar inte så, men testa gärna. Tror skrivelsen kan vara pga av att författaren blandat ihop United med övriga Star Alliance, t ex är Uniteds flight till Bogota enbart United Business Class och ger därmed inte tillgång. Texten du citerar stämmer överrens med destinationer som United har sin Polarisprodukt på i sydamerika, så tänker mig att det kan vara ett misstag eller liknande!Klicka för att utvidga...
kajjan85 skrev:"Long-haul international flights include those from the U.S. to Asia, Australia, Europe and select South American countries, including Argentina, Brazil, Chile and Peru." Aj då, verkar nästan som att man inte får tillgång om man reser med Avianca i C då. Har mailat och frågat för att få det svart på vitt...Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Verkar inte så, men testa gärna. Tror skrivelsen kan vara pga av att författaren blandat ihop United med övriga Star Alliance, t ex är Uniteds flight till Bogota enbart United Business Class och ger därmed inte tillgång. Texten du citerar stämmer överrens med destinationer som United har sin Polarisprodukt på i sydamerika, så tänker mig att det kan vara ett misstag eller liknande!Klicka för att utvidga...
kajjan85 skrev:Det var exakt så jag tänkte ocksåÅterkommer i tråden när jag fått svar.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Hade du kommit med United från Europa och skulle vidare med United till Bogota hade du kommit in. Jag är ganska säker på att du (tyvärr) inte får komma in med kombinationen SAS/Avianca och Bogota som destination. Men som alltid, en fråga är gratis.Klicka för att utvidga...