Så United First, så länge som den finns kvar, kommer vara befintliga F-kabinen, men med uppgraderad Polarisservice ett tag, tills de slutligen lägger ned F-kabinen, korrekt?
772:a förmodligenPå tal om deras seatplans och min resa om 17 dagar. Kollade CheckMyTrip nyss och fick denna seatmap som inte stämmer med någon varken på United eller Seatguru. Någon som kan tolka vad jag ska flyga för modell?
Gäller New York - San Francisco 2017-01-04 flight UA418.
![]()
Har kollat alla 772-versioner och ingen stämmer. Tolkar ju beskrivningen på CheckMyTrip som att jag åker framåt, vilket deras 777 med rad 7 inte är (de är bakåt vilket var hela idén att få prova).772:a förmodligen
På tal om deras seatplans och min resa om 17 dagar. Kollade CheckMyTrip nyss och fick denna seatmap som inte stämmer med någon varken på United eller Seatguru. Någon som kan tolka vad jag ska flyga för modell?
Gäller New York - San Francisco 2017-01-04 flight UA418.
![]()
Off topic svar. (för att det är Business class)Har kollat alla 772-versioner och ingen stämmer. Tolkar ju beskrivningen på CheckMyTrip som att jag åker framåt, vilket deras 777 med rad 7 inte är (de är bakåt vilket var hela idén att få prova).
Det är säkert det men ingen stämmer riktigt med tanke på framåtvända stolar och exit 2 rader framför.Off topic svar. (för att det är Business class)
Det är nog den här version 1 eller 2 av United Boeing 777-200.
Boeing 777-200 (777) | United Airlines
Har inte 744:an också 8 platser per rad?Det är säkert det men ingen stämmer riktigt med tanke på framåtvända stolar och exit 2 rader framför.