Senator skrev:Tyvärr verkar det som United kommer sitta på B757-200/-ER/-300 ett tag till:The US Airline Fleet That Made It Out Intact: United Airlines - Simple FlyingEn B767-300ER med High Density Polaris hade varit trevligt:https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/inflight/aircraft/767-300er.html#v3men det finns väl ingen marknad för detta från ARN. Jag har alltid gillat rutten, men senaste jag tog den i juni 2018 så var den grymma Continental lunchen ersatt av en bedrövlig frukost. Vi har en följetång om UA69Vad händer med United flight UA69 Arlanda - Newark/New York idag? | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Vi får hoppas på att det ändå blir 787 med nya PolarissätenKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:High density Polaris vore allt något. Men det är nog tyvärr lika troligt som följetongen om widebody med riktig business class till Kanarieöarna..Särskilt med tanke på sommarlinje så är väl risken snarare att de siktar mot det plan som har minst business och högst täthet i economy. Det är väl ganska sannolikt att de kliver in i det hålet som lämnats av Norwegian....Men - trevligt att se lite konkurrens tillbaka på den linjen!Klicka för att utvidga...
fcx skrev:En 757-200 är ju perfekt dimensionerad för en sådan sommarlinje.Klicka för att utvidga...
Högst troligt att det blir A321 sen jaSenator skrev:Precis medan vi väntar på 2024:United Airlines Sets a Course for the Future With Order of 50 Airbus A321XLR Aircraft - United HubKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Visa bifogad bild 118786Det är väl 757-200 som de flög med på ARN förut.Det var väl nästan dagliga avgångar under sommaren förut, var det lätt att hitta eurobonus biljetter i C på UA till/från EWR ?Klicka för att utvidga...
Den är inställd tillsammans med 6 andra ruttermha321 skrev:Tyvärr verkar det inte bli något United till Arlanda i år. Stockholmsavgången verkar borta ur schemat för resten av året...Lufthansa verkar fortfarande sälja codeshare på den, men united har tagit bort den.Klicka för att utvidga...
United was targeting a gradual return of that fleet starting May 13, according to Cirium. That fleet is now scheduled to return starting May 26, but that’s not soon enough for United to have enough of the fleet back in service to operate the entire schedule it had planned for June.For now, United is suspending service between the following city pairs for the month of June:Newark (EWR) and Maui (OGG)EWR and HNLEWR and Tokyo (NRT)Washington Dulles (IAD) and São Paulo, Brazil (GRU)IAD and Geneva, Switzerland (GVA)IAD and HNLIAD and Dublin, Ireland (DUB), which is suspended June 4 through June 30In addition, United is discontinuing service between EWR and Stockholm, Sweden (ARN) through the end of the carrier’s schedule, which currently runs through April. That route – seasonal summertime service that last operated in 2019 – had been set to begin on May 26 and end in October.Klicka för att utvidga...
Grattis SAS! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngpalmen skrev:Den är inställd tillsammans med 6 andra rutterUnited suspends 7 long-haul routes for June due to aircraft shortageKlicka för att utvidga...
De flyger ju redan fulla maskiner. Snarare grattis Finnair.Cristoffer Cedergren skrev:Grattis SAS!Klicka för att utvidga...
Rätta mig om jag har fel, men United och Lufthansa har väl ett JV på atlanttrafiken?mha321 skrev:Det blir iaf inte kortsiktigt bra för sas såtillvida att United av policy vägrar boka om med sas - både med sas på longhaul och med sas på anslutning inom Europa. Endast fakir ut med Lufthansa och byte till United i Tyskland som godkänns verkar det som.Klicka för att utvidga...
Det har de och det är säkert därför de vägrar vika om med sas.fcx skrev:Rätta mig om jag har fel, men United och Lufthansa har väl ett JV på atlanttrafiken?Klicka för att utvidga...
Ja, med ett JV så "kostar" det ju "ingenting" att boka om.mha321 skrev:Det har de och det är säkert därför de vägrar vika om med sas.Klicka för att utvidga...