Senaste nytt

UberEATS

palmen

Moderator
Någon som testar på detta?
Jag fick 50% rabatt här i Atlanta på mina 2 första beställningar. Har precis beställt en burgare, dryck och lite snacks. Total leveranstid ca 40 minuter.

Kom precis en notis om att min mat är klar och budet har hämtat det och ska levereras till mitt rum på hotellet inom 15 minuter.

Screenshot_20160723-115946.png
 

palmen

Moderator
Lite mixed review om min första order. Hamburgaren var inte direkt varm men det kan man ju förvänta sig efter en leverans som tar ca 15-20 minuter. Tyvärr saknades min dricka jag bestält, skickade in klagomål på detta i appen och fick svar efter 11 minuter som ni kan se på bilden.
De tar kundservice allvarligt när de börjar med att beklaga att det tagit 11 minuter att svara. 5 dollar avdrag på nästa order är ändå ok för något som kostade 2 dollar.
Överlag är jag nöjd, leverans på ca 45 minuter från order är ok, burgaren var god, coleslaw helt ok och trevliga chips.

Blir en beställning till imorgon, troligtvis något kallt om vi inte kör en middagsbeställning :)
Screenshot_20160723-124252.png
DSC_2574.JPG
DSC_2573.JPG
 

Agö

Medlem
Den här marknaden har de ju rätt tuff konkurrens på av redan etablerade spelare som dessutom gillar exklusivitetsklausuler så det blir nog inte lätt att etablera sig i Sverige.
 

mha321

Medlem
Det gäller att de hittar någon bra att samarbeta med så det går fort. I Ottawa I våras noterade jag på 2 olika restauranger där jag var att de hade en priority pickup line för uber eats. Så där fanns helt klart intresse från restaurangerna (jag åt dock på plats och testade inte tjänsten)
 

palmen

Moderator
Riktigt billigt. Hur är det med dricks?
Ingen dricks möjlighet i appen, går ju alltid att dricksa föraren om man vill vid leverans. Det går ju dock bara till föraren och ingen annan. Hade inte haft något emot att kunna lämna X% dricks på maten direkt i appen.
 

JensE

Medlem
Dom har kört igång nu i Stockholm. (innanför tullarna enbart)
Med koden Valkommen100 (giltig till 2 Nov) så får man 100:- rabatt på första beställningen.
 
Toppen