Sök. Uber lanserar i Göteborg - BusinessClass.se Jag ska sluta starta trådar här! Tack.
Cristoffer Cedergren Medlem 9 December 2015 #11 Agö skrev: Sök. Uber lanserar i Göteborg - BusinessClass.se Klicka för att utvidga... Jag ska sluta starta trådar här! Tack.
Agö skrev: Sök. Uber lanserar i Göteborg - BusinessClass.se Klicka för att utvidga... Jag ska sluta starta trådar här! Tack.
Agö Medlem 9 December 2015 #12 Cristoffer Cedergren skrev: Jag ska sluta starta trådar här! Tack. Klicka för att utvidga... Tycker att det är utmärkt att du startar nya tråder. Förtydliga rubriken så att det är sökbart. Detta är ju en nyhet.
Cristoffer Cedergren skrev: Jag ska sluta starta trådar här! Tack. Klicka för att utvidga... Tycker att det är utmärkt att du startar nya tråder. Förtydliga rubriken så att det är sökbart. Detta är ju en nyhet.
O olo Medlem 9 December 2015 #13 Agö skrev: Tycker att det är utmärkt att du startar nya tråder. Förtydliga rubriken så att det är sökbart. Detta är ju en nyhet. Klicka för att utvidga... Exakt: UberX till Göteborg är verkligen nyhet som är av intresse. bnr skrev: @olo åker du också med en kille som har en fullsmetad Audi A8? Klicka för att utvidga... Nope. Mina killar kör Volvo. XC90, S60 och S80.
Agö skrev: Tycker att det är utmärkt att du startar nya tråder. Förtydliga rubriken så att det är sökbart. Detta är ju en nyhet. Klicka för att utvidga... Exakt: UberX till Göteborg är verkligen nyhet som är av intresse. bnr skrev: @olo åker du också med en kille som har en fullsmetad Audi A8? Klicka för att utvidga... Nope. Mina killar kör Volvo. XC90, S60 och S80.