Senaste nytt

Turkisk Airline business class besvikelse

. Tycker de har en bra produkt.
Det gælder om at se de positive ting. De negative ting kan man jo kompensere for ved at rejse med andre selskaber. Men de har jo også deres svagheder, så engang imellem fristes man jo stadig at vende tilbage til dem man klagede på. Forskelligheden og det eksotiske ved bolag som TK og ET er også meget værdifuldt. Det gør livet rigere og lykkeligere at man har så mange valg. Jeg ville egentlig helst undgå loyalitetsprogrammer da de i den sidste ende gør een mega-konservativ og man fravælger alt det spændende. Lidt som at blive fanatisk. Jeg opdagede f.eks. nyligt at jeg har jo ikke oplevet CPH airport rigtigt fordi jeg har været addicted til deres lounges. Man ser ikke skoven for bare træer....

Jag har bara åkt med TK business en gång från BKK till ARN via Istanbul och jag gillade det. Gillar att man inte behöver tränga in fötterna i ett trångt utrymme. Tror inte jag åt något då det var nattflyg. Men har åkt TK i ekonomi och då var det den bästa mat jag fått i den klassen

Handlar väldigt mkt om förväntningar också. Har man Qatar C som utgångspunkt kan man säkert bli besviken på flera businessprodukter. Hade själv relativt låga förväntningar på Turkish C (A321 & A333) men blev positivt överraskad. När jag sedan skulle flyga Air Canada C (B77W) hade jag lite högre förväntningar och blev besviken. I båda fallen handlar det framförallt om komfort (sitta/sova) och möjlighet att umgås med sitt resesällskap. Har sannolikt gjort min sista resa i ”fiskbens-C”.
Kabinpersonalens insats/inställning kan också avgöra hur man bedömer en flygning. Tyvärr tycker jag att de flesta bolag har en för låg lägstanivå.

Handlar väldigt mkt om förväntningar också. Har man Qatar C som utgångspunkt kan man säkert bli besviken på flera businessprodukter. Hade själv relativt låga förväntningar på Turkish C (A321 & A333) men blev positivt överraskad. ...
Kabinpersonalens insats/inställning kan också avgöra hur man bedömer en flygning. Tyvärr tycker jag att de flesta bolag har en för låg lägsta nivå.
Korrekt! Nedjustér forventningerne og bliv mere lykkelig og mindre utilfreds. Det der sker (for mig) er, at hvis jeg rejser meget med et selskab, begynder man at blive mere og mere kritisk og savner diversitet. De samme ting irriterer een igen og igen. Derfor er det en lise (befrielse) at rejse med TK, KQ, LX, OS, eller ET efter 15 flights i træk med QR, KL, AF, eller LH (uanset business eller economy)!

Toppen