Senaste nytt

Turkish ej tillgängliga flighter

Tack @DRG, men menar du då att jag kan slå ihop biljetterna sen eller vaskade fu det ej nyttjade benet ? har en 2-4-1 som ursprunglig bokning där jag försökteförlänga hemresan.

Nej. Jag bokade alltså en tur-och-retur resa. Helt ny bokning. När agenten började med att lägga in utresan som inte var med TG och sedan hemresan med TG blev det error på TG flighten. När agenten då ändrade ordningen på hur flighterna lades i bokningen, så att hemresan lades in i bokningen först och utresan därefter så fungerade det hela (Datumet för utresan var alltså fortsatt först).
Om det är en ändring av en resa blir det nog knepigare för då ligger ju redan en bokning inne. Det verkar alltså vara ngt IT-relaterat och inte ghostplaster

hej, det är ombokning. något knas då jag kan boka enkelväg men inte boka om en befintlig ToR…
Har du andra flighter med TK i ToR-resan? Kan vara att det inte går att kombinera med dessa i samma bokning. Det har jag råkat ut för, att jag t.ex. haft TK-segment i utresa men då inte kunnat kombinera med vissa TK-segment på hemresa.

Struligt även via agenten, så jag bokade på en enkel med 2-4-1 rabatt istället, vågar inte chansa på att bokaav min ursprungliga ToR, blir det något problem om jag inte nyttjar min första retur ?

Toppen