Senaste nytt

Turkish Airlines Valentine's kampanj 2014

Wow, fick du köpa 2-4-1 i J? För det är väl bara C som de säger det gäller på? Det är ju rätt fantastisk deal isf, varpå jag tar tillbaka min skepsis jag nämt innan. :)
Själva bokningsklassen är J, med C menar jag att den är bokad i business.

Via deras call center, gick väldigt smidigt. Gäller att ha koll på vilka datum och vilka destinationer som har lediga platser dock.

Själva bokningsklassen är J, med C menar jag att den är bokad i business.

Via deras call center, gick väldigt smidigt. Gäller att ha koll på vilka datum och vilka destinationer som har lediga platser dock.

Japp, deras T&C säger dock at det gäller endast full-pris, vilket ju är bokningsklass C. Därför har jag inte tyckt erbjudandet varit speciellt intressant, med tanke på att J kostar typ hälften av C. Klassiskt TK att ha regler och sen inte följa dem. Kanske det klassiska agent roulette. Lite som att använda sina Elite Plus-vouchers som vissa agents tillåter system wide-upgradering med medan andra följer reglerna och bara uppgraderar ett segment. :)

Grattis till en väldigt bra deal iaf! :)

Första året Turkish körde den här kampanjen höll vi på att boka IST-SIN-IST-HKG-IST-NYC-IST bara för att dra in poäng men i slutändan blev det aldrig av efter att tillgängligheten blixtsnabbt försvann på vissa dagar osv.

Det var roligare förr :D

Toppen