God morgon gott folk!
Då har jag en uppdatering kring hela spektaklet.
Årets medarbetare på Turkish Airlines arbetar med biljettering på Manilakontoret.
Hon hälsar även att jag kan be andra kontakta henne om det uppstår problem, just so you know.
Biljetterna är utställda till både mig och min kollega på separata datum.
Jag frågade henne om hon kunde förklara vad som hade hänt och varför det blev såsom det blev så att jag lär mig hur man ska handskas med problemet om det skulle uppstå i framtiden samt hjälpa andra.
Hon förklarade följande:
"I think the errors occured because we already made a changes before, that is why it is not possible to change it online, but if its the reason their advise should be 'you have to go to any Turkish Airline Office for any changes.'
In case it happen again to you or anybody you know, please do not hesitate to email or contact me any time.
I would be glad to help you."
Så skulle det uppstå med något problem med en internationell THY-flight så har vi en kontakt här på kontoret i Manila.
Jag räknar med att det inte är de mest basic frågorna utan när det blir motsvarigheten till tappad livslust eller banka pannbenet mot en vägg...

Slutet gott, allting gott.
Nu väntar uppgradering till biz för $499 vid incheckning, 4x miles och ro iland guldet för två år så att jag kan regga hos SAS därefter.