Senaste nytt

Turkish Airlines registrerade poäng till fel flygbolag

Är detta bokat via en företagsportal där ditt EB-nummer kan finnas inlagt på din användarprofil?

Eller bokat via SAS hemsida?

Det finns tyvärr flera trådar som indikerar att det första FFP-numret som dyker "fastnar" på bokningen och att det i många fall trumfar det som skrivs ut på boardingkortet. I vissa fall gör agenten rätt och då krediteras önskat program.

Det är väl bara du kollar ditt mail du fick med kvittot då. Borde ju stå där skulle jag tro.

Tyvärr så hittar jag ej ngn info om vilket FFP som är registrerat på ngt mail/papper som jag har om resan.
Nåja, D kan kvitta man har ju en orsak att flyga in 6000 poäng till A3 nu istället samt 4 legs med A3 metall så ska väl guldet fortsätta glittra i plånboken... :D

Det här låter oroväckande... Jag har ju då omvänt en TK bokning där jag har lagt in EB numret på TK's webb. Dock har jag ett avställt Miles&Smiles konto, men har inte angett detta någonstans.

Vad tror ni, kan det bli fel ändå? Poängen måste in till EB! Har absolut ingen lust med en slatt i mitt inaktiva M&S-konto..

Det här låter oroväckande... Jag har ju då omvänt en TK bokning där jag har lagt in EB numret på TK's webb. Dock har jag ett avställt Miles&Smiles konto, men har inte angett detta någonstans.

Vad tror ni, kan det bli fel ändå? Poängen måste in till EB! Har absolut ingen lust med en slatt i mitt inaktiva M&S-konto..
Jag har aldrig råkat ut för att jag fått mina miles på fel konto, så jag skulle inte direkt vara orolig.

Tycker inte det är ett dugg konstigt. :) Går väl av bara farten när man anger sina bonusnummer. :) Kan hända den bästa och det gjorde det ju nu. ;)

Toppen