Ok, då va det som vi alla trodde och inte som TK sagt.Här är några färska bilder:
Vad trodde alla och vad har TK sagt menar du?Ok, då va det som vi alla trodde och inte som TK sagt.
Då återstår bara att få dom att släppa på F stolarna. Någon gissning varför dom blockat alla F?
Det har visats en skum seatmap i diverse onlinetjänster för sätesvalVad trodde alla och vad har TK sagt menar du?
Det roliga är ju att TK själva har ju inte skrivit eller sagt ett enda ord om sin nya business. Allt är bara andrahandsinformation via diverse artiklar. Nu när första kärran går till AYT hoppas vi att de börjar styra upp seat mapDet har visats en skum seatmap i diverse onlinetjänster för sätesval
TK har i telefon insisterat att A-D och G-K är couple seats på varannan rad och placerat mig och min son där. Det skulle innebära en 2-0-2 rad men så är ju inte fallet.Vad trodde alla och vad har TK sagt menar du?
TK har i telefon insisterat att A-D och G-K är couple seats på varannan rad och placerat mig och min son där. Det skulle innebära en 2-0-2 rad men så är ju inte fallet.
Pratade med TK igår och fick deras PNK nummer desssvärre resulterade bara detta i ett annat felmedelande när jag försökte logga in på deras sida.
Framme vid 1A ser det ut att vara en snedställd låda garderob eller liknade. Vad är det? Försöker se på bilden hur parsätena längst fram är placerade, är det med borden närmast varandra eller sätena närmast. Man borde kunna räkna ut det men jag ser inte.Samma här, fick också info att A/D är "couple seats" och är seatad där. Tyvärr i en full cabin.
Visa bifogad bild 92484 Visa bifogad bild 92485 Visa bifogad bild 92486