Senaste nytt

Turkish Airlines lounge i Istanbul - Vilrum?

Jag måste säga att jag ser fram emot min resa imorgon till Dubai. Inte för flighterna eller tiderna, utan för att spana in nya delen av loungen. :)

Har de börjat med pappersmuggar för kaffet?

Der er kaffekopper i 4 forskellige størrelser i keramik/porcelæn. Man vælger selv. De har også "pappersmugger". Man kan selv skænke almindelig kaffe, men al specielkaffe laves på de mange coffee-outlets. The'erne er også mange og gode. Den tyrkiske thé er færdiglavet på samovar. Meget stærk smag, som en koncentreret English Breakfast tea...

den är cool men den är så överfull och maten är väl so so även om det ingår väldigt mkt…
inte lika fräsch och gemytlig som sas i sthlm :)

shopgirl888 när var du där senast? För den kan väl inte vara överfull efter utbyggnaden i februari då den blev dubbelt så stor? Jag var där ett par ggr och det var allt annat än överfullt då iaf.

Var där i söndags och det såg mycket trevligt ut. Som johhenrik säger, så är den nästan dubbelt så stor nu och det var inga problem med platser, som det kunde vara lite si och så med vissa tider. Trappan som man har sett bilder på är faktiskt mäktigare på plats.
SAS loungen känns som en en liten studentlägenhet jämfört med Lounge Istanbul :)

Nu är jag i Turkish loungen i Istanbul.
Väldigt trevlig lounge med ett mycket bra matutbud.
Det bästa jag har sett i en businesslounge.
Det är bäst att gå direkt till nedervåningen för det är minst folk där.
Ett extra plus till att man kan låsa in sitt bagage i kodlås skåp.:)
Det har jag inte sett någon annanstans.
Finns det en tråd om bagage förvaring i loungerna?
Annars får vi nog skapa en.

Toppen