Senaste nytt

Turkish Airlines - færre fly til Denpasar (Bali)

LarsCph

Medlem
Jeg modtog i dag en kedelig SMS fra Turkish Airlines om at vores fly hjem fra Bali lørdag den 5. November i slutningen af höstlovet var flyttet til tirsdag den 8. November. Ikke videre praktisk til en höstlovsresa med barn. Desværre ser det ud til at de har reduceret markant i antallet af afgange.

Er der nogen som tilfældigvis ved om det er deres plan for efteråret? Jeg har betalt dkk 46.180 retur for 2 voksne + 1 barn - hvis jeg søger efter tilsvarende i dag er det billigste jeg finder dkk 63.189 med Singapore Airlines og til dén merpris er det nok mere attraktivt at blive 3 dage ekstra selv om det så går ud over 3 skoledage.

Jeg undrer om hvor god service Turkish Airlines har - hvis jeg nu accepterer ændringen og de så senere re-introducerer fly den 5. november om jeg kan få lov til at flytte tilbage til dén dato uden at betale ekstra (priserne ser ud til at være generelt højere nu).

Nå æv, der er ikke så meget I kan gøre ved det - men det er bare frustrerende :(


Bali.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LarsCph

Medlem
Hov - jeg ser da at vi kan flyve hjem 6. november - og lidt usikker på hvorfor de har foreslået den 8. november. Jeg må prøve at ringe til dem og få ændret til det.
 

LarsCph

Medlem
Jag ringer till dem imorgon och försöker. Det går att boka ny biljett 29. Okt – 6. Nov på websidan, men om jag försöker att ändra deras förslag på 8 nov via hemsidan får jag nån ”old fare error” fel.


Konstigt är det, att det bara är planet Denpasar – Istanbul de har ändrat, connection från Istanbul till Köpenhamn är fortfarande som jag hade bokat det ursprungligt. Och varför ändra till 8. Nov när de har et plan den 6. Nov. Håller tummarna för att det går att ordna till 6….
 

aikelo

Medlem
Jag har också fått ändring idag IST-DPS. Ut och hemresa flyttades fram 1 dag. Men connections är orörda. (Turkish hela vägen från GOT)
Är inte konstigt med tanke på Turkish married-segments.
 

LarsCph

Medlem
Pratade med en väldig trevlig person hos Turkish Airlines callcenter just nu, jag tror felet var detsamma som jag när han försökte att boka mig hem Söndag 6. Nov. Så han har skickat det vidare till nån som kan override vad som skal overrides och sa att jag borde han den uppdaterade bokning om max 2 timer. Så det bör bli bra..
 

LarsCph

Medlem
Och klockan 11.29 tickade nya biljetter in med ombokat returresa 6 november. Mycket bra service från Turkish Airlines (typ ingen telefonkö, mycket bra engelska och ljud på telefonen, och återkoppling som utlovat). Så det blev bra, fortfarande konstigt att vi först blev ombokat till 8 november, men det löste sig i alla fall.
 
Toppen