OT igen ang 00:30 flighten.
Vi kommer flyga med den för att få en dag i Istanbul innan vi flyger vidare till Bangkok på kvällen så för oss är det perfekt med en kombo av business med lite vila, en dag med sevärdheter och sedan ett par timmar i loungen innan vi går ombord för vad som verkar vara en bra business produkt.
Åter till topic:
Jag håller helt med om att de nya 321 med riktiga säten blir en klar förbättring mot de gamla med ett blockerat säte.![]()
Vill inte vara alltför negativ, men vill påpeka följande:
Var beredda på att denna flygning inte sällan försenas något på ARN.... Många som ska vidare till Iran/Irak/Pakistan väljer denna flygtid och brukar ha mycket packning, och det förekommer även en del språkförbistringar. Har aldrig kommit iväg före kl 01.00, men du kanske har mer tur![]()
Äsch då… Enstaka avgångar är inget man ska stirra sig blind på och då definitivt inte på avgångstiden. Förseningsstatistiken för denna avgång ser förövrigt faktiskt jättebra ut för att vara TK med bara fyra av 62 avgångar som varit försenade med maxförsening på 30 minuter.
Haha, tur att jag inte är spelberoende med den turen3/3 förseningar för mig, vilket bör betyda att bara EN av övriga 59 flighter var det (rent statistiskt).
Skönt att höra för framtida flygningar iaf![]()
Äsch då… Enstaka avgångar är inget man ska stirra sig blind på och då definitivt inte på avgångstiden. Förseningsstatistiken för denna avgång ser förövrigt faktiskt jättebra ut för att vara TK med bara fyra av 62 avgångar som varit försenade med maxförsening på 30 minuter.
Må så vara... Men TK påstås på flera forum och i artiklar ha lagt till mer tid i sina tidtabeller än andra bolag. De framstår därför som mer punktliga än de egentligen är....