Senaste nytt

Turkish Airlines Business Class till San Francisco [bildrapport]

ser fint ut, finns förmodligen en anledning till att Skytrax Airline Awards utsett Turkish Airlines till Europas bästa flygbolag 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 och 2016

ser fint ut, finns förmodligen en anledning till att Skytrax Airline Awards utsett Turkish Airlines till Europas bästa flygbolag 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 och 2016

Tyvärr är förtroende till Skytrax väldigt lågt:
Skytrax Research - ASA | CAP

Personligen litar jag lika mycket på Skytrax som jag gör säkerhetsansvariga på Turkish Airlines, det vill säga jag är mild sagt tveksam till båda.

Men rapporten är som alltid väldigt bra från trådskaparen som är duktig att fånga detaljer i bild och text :) Men tyvärr, trots all fin mat, stolar och dyl sätter jag troligtvis inte min fot igen ombord Turkish efter ha upplevd 3 incidenter på 16 flighter på 3 år.

Det stämmer. Om man vill bekräfta i förväg ska J-finnas och då kan man även uppgradera anslutningsflyget på samma voucher.
Man kan uppgradera anslutningsflyg vid incheckning också. Jag har gjort det några ggr med både poäng och vouchers. Alltså uppgraderat exempelvis ARN-IST-MCT med en voucher. Fast på ARN är det inte incheckning som gör det, utan man går tillbaka några meter till biljettkontoret. Men outstations utan biljettkontor (eller om det är stängt antar jag), så gör de det vid incheckningsdisken. De kan också hjälpa till i loungen i Istanbul med uppgraderingar, vilket jag gjort några ggr för några år sen.

Superfin rapport med jättefina bilder! Turkish longhaul business vill jag verkligen prova och S.F. verkar ju magiskt!

Hur gick det att hitta parkering på söder med drive now? Konceptet med Arlanda låter smidigt men jag tycker alltid det är så svårt att hitta parkering i stan.

Hur gick det att hitta parkering på söder med drive now? Konceptet med Arlanda låter smidigt men jag tycker alltid det är så svårt att hitta parkering i stan.
Brukar inte vara några problem att hitta parkering där jag bor. Ofta går det bra att ställa bilen rakt utanför porten, alternativt på gatan runt hörnet.

Toppen