Det er skostørrelser![]()
Sedan var det flera andra frågor som inte heller är helt genomtänkta, tex om man har mer än en valuta i sin plånbok. Reser man inte till U-länder så är det inte helt ovanligt att inte ha några faktiska sedlar/mynt alls i sin plånbok.
Drömma på olika språk är lite kul, det har hänt ett par gånger när jag varit väg en längre tid.
Jag brukar även komma på mig själv att tänka på engelska efter ett par dagar i USA
Det har ikke noget med det at flyve at gøre, men for det at rejser mener jeg nu det er nogenlunde relevant. Det handler jo om at udvide sin horisont og have en forståelse for hvordan tingene hænger sammen i andre dele af verden.Den frågan missade jag. Hur ska man veta att det var skostorlekar? Det har ju inget med resande att göra.
Jeg har næsten altid lokal valuta med mig og altid $100 i pungen, det kommer an på hvor længe jeg skal være på destinationen.Sedan var det flera andra frågor som inte heller är helt genomtänkta, tex om man har mer än en valuta i sin plånbok. Reser man inte till U-länder så är det inte helt ovanligt att inte ha några faktiska sedlar/mynt alls i sin plånbok.