Senaste nytt

Trippla poäng Nordic Choice 9 Augusti 2022

Combo

Medlem
Jag bokade ca 08:00 imorse. Jag vet att det brukar vara en liten fördröjning.
Min första bokning idag dök upp med en gång, den andra dök upp först under kvällen(jag bokade båda redan vid 4-5 tiden). Har varit med om att bokningarna syns I appen först dagen efter. Men har jag bara fått bekräftelsemailet så har bokningarna alltid dykt upp i appen förr eller senare.
 
Kan meddela att Mecenat-priset och x3 fungerat utmärkt, allt har trillat in som det ska efter senaste dagarnas vistelser.

Galet bra värde! Särskilt när man som i går på The View får en stor mättande charkbricka i restaurangen för 145 kr, dvs 20 kr efter avdragen 125 kr-kupong. Tack Stordalen!!!
 

Doctor-X

Medlem
Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?
Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!
 
Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?
Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!
Samma här, har inte sett röken av några extra poäng.
 

Doctor-X

Medlem
Någon annan som haft problem med att x3-poängen inte dykt upp?
Har två bokningar där det inte kommit några extra poäng som bokades via deras hemsida på rätt dag (bokningarna gjordes kring kl22 på kampanjdagen). Får lägga ett Mail till kundtjänst och efterfråga poängen!

Kundtjänst rättade snabbt efter ett mail. Dock försvann bonuspoängen för online-bokning (20%) + Platinum (30%), så fick bli ett mail till inom 24h hade de fixat det också.

Bodde på Comfort Arlanda i måndags (också bokat under x3) samma sak igen, endast vanliga poäng. Alla tidigare kampanjer med x2/x3 har funkat utan problem. Vet inte varför ingen bokning verkar ha tagit denna gång. Däremot stor eloge till kundtjänst som är sjukt snabba och aldrig några som helst problem att få sina poäng.
 

Doctor-X

Medlem
Kundtjänst rättade snabbt efter ett mail. Dock försvann bonuspoängen för online-bokning (20%) + Platinum (30%), så fick bli ett mail till inom 24h hade de fixat det också.

Bodde på Comfort Arlanda i måndags (också bokat under x3) samma sak igen, endast vanliga poäng. Alla tidigare kampanjer med x2/x3 har funkat utan problem. Vet inte varför ingen bokning verkar ha tagit denna gång. Däremot stor eloge till kundtjänst som är sjukt snabba och aldrig några som helst problem att få sina poäng.

Fick bokningen (#2) ovan fixad av kundtjänst, där de lät berätta att de flesta bokningarna som gjordes på kvällen den 9:e augusti inte registrerats in i deras system förens nästa dag pga hög belastning. Så har ni bokningar som gjordes under kvällen den 9:e augusti håll koll så ni får rätt antal poäng!
 
Toppen