Jag fick svar från SEB att jag inte skulle få några tredubbla poäng eftersom transaktionen gjordes den 3/12. Jag skrev tillbaka att jag tyckte det var vilseledande marknadsföring eftersom jag som kund inte kan påverka när själva transaktionen genomförs och att jag använde kortet under perioden som nämndes i kampanjen - tom. första dagen, dvs. 30/11. Då ändrade sig SEB direkt och gav mig poängen i alla fall - så det var ju bra att de kunde vara flexibla.
Vad tittar de på "Datum" eller "bokfört" kolumnen?
För jag har 14 transaktioner vilka alla hamnade på bokfört 3:e eller 4:e, är det något man ska ringa om?
Vänner, var ser ni att ni får poängen och hur många poäng? Kan inte hitta detta på min sida...
Vänner, var ser ni att ni får poängen och hur många poäng? Kan inte hitta detta på min sida...
Vad tittar de på "Datum" eller "bokfört" kolumnen?
För jag har 14 transaktioner vilka alla hamnade på bokfört 3:e eller 4:e, är det något man ska ringa om?