Senaste nytt

Trippla poäng 31mars-1maj 2023 med NC

Doctor-X

Medlem
Jag har en bokning 30e mars - 1 april som jag funderar på att boka om, men villkoren säger:

Någon som har erfarenhet från tidigare kampanj om utcheckingsdatum eller hela boendeperioden räknas i praktiken?

Precis råkat ut för detta. Bokade när det var kampanj, checkade in under kampanjperioden, men checkade ut efter sista dagen på kampanjen - 0 extrapoäng. Skickade mail till kundtjänst om jag ändå kunde få poäng för de nätterna som låg inom kampanjen, men blankt nej.
Jag hade checkat in och ut, om du vill vara säker på att få x3-poäng.
 

airac

Medlem
Precis råkat ut för detta. Bokade när det var kampanj, checkade in under kampanjperioden, men checkade ut efter sista dagen på kampanjen - 0 extrapoäng. Skickade mail till kundtjänst om jag ändå kunde få poäng för de nätterna som låg inom kampanjen, men blankt nej.
Jag hade checkat in och ut, om du vill vara säker på att få x3-poäng.
Uppdate, funkade! Tre rum två nätter, blir en natt (At Six, eller fyra på Comfort ARN) i återbäring!
 
Nånting har hänt med NCH Kundtjänst. Tar mer än tre dagar att få svar och oftast är det då väldigt korkade svar om att självklara saker som att boka om en bonusnatt inte alls går att lösa osv...Någon som vet vad som kan ha hänt? Outsourcing?
 

jerixon

Medlem
Nu är jag bara silvermedlem men har aldrig fått bra hjälp av kundservice online.
Kanske haft otur men det har verkligen varit okunskap på hög nivå.

Nånting har hänt med NCH Kundtjänst. Tar mer än tre dagar att få svar och oftast är det då väldigt korkade svar om att självklara saker som att boka om en bonusnatt inte alls går att lösa osv...Någon som vet vad som kan ha hänt? Outsourcing?
 
Toppen