Jag har en bokning 30e mars - 1 april som jag funderar på att boka om, men villkoren säger:
Någon som har erfarenhet från tidigare kampanj om utcheckingsdatum eller hela boendeperioden räknas i praktiken?
Uppdate, funkade! Tre rum två nätter, blir en natt (At Six, eller fyra på Comfort ARN) i återbäring!Precis råkat ut för detta. Bokade när det var kampanj, checkade in under kampanjperioden, men checkade ut efter sista dagen på kampanjen - 0 extrapoäng. Skickade mail till kundtjänst om jag ändå kunde få poäng för de nätterna som låg inom kampanjen, men blankt nej.
Jag hade checkat in och ut, om du vill vara säker på att få x3-poäng.
Nånting har hänt med NCH Kundtjänst. Tar mer än tre dagar att få svar och oftast är det då väldigt korkade svar om att självklara saker som att boka om en bonusnatt inte alls går att lösa osv...Någon som vet vad som kan ha hänt? Outsourcing?