Senaste nytt

Trippla poäng 15 mars hos Nordic Choice

Olle K

Medlem
Trippla poäng i morgon 15 mars hos Nordic Choice. Bara en månad det gäller.

Från mailet…

Starta morgondagen med TRIPPLA POÄNG!

Imorgon kan du tjäna ihop tre gånger så mycket bonuspoäng än vanligt! Boka på choice.se eller i appen den 15 mars för att få trippla bonuspoäng på alla hotellövernattningar mellan 1 april och 1 maj 2022.

Du kan boka från kl. 00.01 till kl. 23.59 den 15 mars.
 

jerixon

Medlem
Får kanske bli att boka några stays samt boka om lite som jag har bokat redan om priserna inte springer iväg... Skulle behöva preppa NC kontot lite inför sommarens hotellbehov.
 

taxvalp

Medlem
Finns det något sätt att kombinera detta med Friends&Family? Koden funkar inte i appen/på sidan för mig.
 

jerixon

Medlem
Gjorde en bokning på GLO airport i Helsingfors.
Den dyker dock ej upp bland mina bokningar och jag kan ej heller lägga till den.
Som vanligt briljerar Nordic Choice IT :confused:
 
Var som vanligt ute i "god" tid, och försökte lägga bokning igår kväll strax efter 23.30. Hemsidan funkade sådär bra som den kan göra ibland, men i appen gick det fint att boka. Så blir det ju spännande som alltid om trippelpoängen kommer med... :)
 

jerixon

Medlem
Alltid fått mina trippla poäng, men blir ju lite tveksam denna gången.
Går det smidigt att efterregistrera annars?

Var som vanligt ute i "god" tid, och försökte lägga bokning igår kväll strax efter 23.30. Hemsidan funkade sådär bra som den kan göra ibland, men i appen gick det fint att boka. Så blir det ju spännande som alltid om trippelpoängen kommer med... :)
 
Ja, det har gått fint att efterregistrera genom medlemsservice. Har varit beredd att sända över bokningsbekräftelse med rätt datum när jag ringt in, men det har inte behövts (så här långt)...
 
Toppen