Senaste nytt

Trippla extrapoäng i julkalenderns första lucka!

SAS skrev:
Erbjudandet gäller för EuroBonus medlemmar den 1 december. Trippla Extrapoäng ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination och bokningsklass. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 10 mars 2013.
Jag tolkar som att det bara går att göra resan med trippla poäng en gång? Annars hade det varit riktigt trevligt att veckopendla till Paris...

Jag tolkar som att det bara går att göra resan med trippla poäng en gång? Annars hade det varit riktigt trevligt att veckopendla till Paris...

Om det bara gäller en resa var det inte lika intressant, men jag vill gärna tolka det som att det gäller för flera resor:

Vi har registrerat ditt EuroBonus-nummer och du kommer att få trippla poäng för resor till dagens destinationer i EuroBonus julkalender, mellan 14 januari och 10 mars 2013. Grattis!

I lucka nr 2 erbjuds 3000 poäng för bokning av bilhyra med Hertz. Känns som enkla poäng att håva in. Jag lär ha ett par bilhyror i december, får se om man kan speca datum idag då... :cool:

Toppen