Insett att man måste man tjata till sig eget täcke direkt, om man ska dela säng med någon. Jag delade kingsize säng med en vän och bad om ett extra täcke. Fick en hektar täcke...Sånt här är irriterande, fick dela en 140 cm Queen med en kompis, som till råga på köpet ser ut som dvärgen i sagan om ringen komplett med fläta i skägget. Snarkar gör han dessutom. Som Ihg platinum lyckades jag efter några on och men tjata till mig ett eget täcke...![]()
En reflektion.
Om byrån säger att de står för nästan 90% av mellanskillnaden, varför ska de göra det? Om de inte har gjort någonting fel så borde de inte ge någonting alls, och om de har gjort fel så borde de stå för hela mellanskillnaden.
Tror med detta är de bästa, per person blir det inga pengar men saken i sig känns irriterande.Låter konstigt, men skulle nog ha tagit budet på 500kr för att slippa fler diskussioner.
Beror ju på vad du har bokat från början. Vad står det i bokningen?
Jag hade tagit smällen på 500kr. 167kr per person är det ju värt för att sova i varsin säng...
Det står faktiskt när jag kollade i efterhand "Deluxe Room King Size Bed", antal vuxna 3st men då tycker jag att det är underförstått att den tredje skall sova i en extrasäng.