Senaste nytt

Travelers Celebrate 4th of July

19-20 Jan :) (polarens kvalår börjar Jan)
Fanns 18-20 också, en stol kvar den 20:e, om någon vill med :)
Bokade den sista biljetten, tanken var att jag skulle flyga award till SF då så får se om jag behåller biljetten när 24h gått eller inte.
Priset på ticket fanns inte kvar, fanns via andra online resebyråer från ca 2600 och uppåt men valde att betala via SAS i alla fall.
Ni får gärna släppa de bra platserna på rad 30, antar att det är ni som tagit dom :)

Bokade den sista biljetten, tanken var att jag skulle flyga award till SF då så får se om jag behåller biljetten när 24h gått eller inte.
Priset på ticket fanns inte kvar, fanns via andra online resebyråer från ca 2600 och uppåt men valde att betala via SAS i alla fall.
Ni får gärna släppa de bra platserna på rad 30, antar att det är ni som tagit dom :)

Kul! Då ses vi kanske ombord! :)
SK957 den 19:e sitter vi 40A,B
SK956 den 20:e sitter vi 30C,D
SK480 den 21:a sitter vi 19A,B

Synd med Ticket - men klokt att boka via SAS :)
Detta blir första MR för min vän och jag ville att han skulle få så bra poäng per krona som möjligt.. så jag vände mig till resebyrådjävulen och bokade.
Vad fick du betala för biljetten via SAS undrar en nyfiken? 3100 typ?

Kul! Då ses vi kanske ombord! :)
SK957 den 19:e sitter vi 40A,B
SK956 den 20:e sitter vi 30C,D
SK480 den 21:a sitter vi 19A,B

Synd med Ticket - men klokt att boka via SAS :)
Detta blir första MR för min vän och jag ville att han skulle få så bra poäng per krona som möjligt.. så jag vände mig till resebyrådjävulen och bokade.
Vad fick du betala för biljetten via SAS undrar en nyfiken? 3100 typ?
40H, 30 G, 15A.
Ja det var där omkring, fanns billigare via nätet men vill inte nyttja de som var billigast. Ticket är ju dock helt ok tycker jag och går att få tag på om det behövs.
Får se om det blir några uppgraderingar med alla avis-poängen

Toppen