Senaste nytt

Transfer på Narita, ankomst Thai First vidare med Asiana Business, vilken lounge?

Som sagt det skadar inte att försöka, men jag skulle inte lägga mer tid än nödvändigt på Narita, loungerna där är ingen höjdare enligt mig. Jga skulle istället sikta på att besöka Narita Town på dagen, ta någon öl/drink på Jet Lag Club som brukar öppna vid 16 och sikta på att vara tillbaka på flygplatsen till 18-18:30 ungefär.

Jag kommer vid 14:50 och åker vidare 20:05 dagen efter. Så planen var att hitta ett ställe runt Tokyo Station så det blir ju samma sak. Har inte varit på Narita tidigare men tack för tipset om loungerna,
Hur stort är det i Narita Town? Är det tillräckligt att stanna över där istället?

Jag kommer vid 14:50 och åker vidare 20:05 dagen efter. Så planen var att hitta ett ställe runt Tokyo Station så det blir ju samma sak. Har inte varit på Narita tidigare men tack för tipset om loungerna,
Hur stort är det i Narita Town? Är det tillräckligt att stanna över där istället?

Narita har ett tempel som är trevligt att besöka och man kan gå runt ett tag i stan också. Allt beror ju på vad ni vill göra i Tokyo. Ni lär inte vara där förrän framåt 17-tiden och har då bara kvällen och sen en halv dag på er att göra Tokyo. Det är dessutom väldigt mycket dyrare att bo i Tokyo än Narita om det spelar någon roll. Det enda jag gjorde i Narita Town var att besöka templet och dricka öl med Crew på Jet Lag Club :) Det fungerade alldeles utmärkt för min del under 1 dygn :)

Lite off topic fråga:

Har du bokat resan som två (eller flera) separata biljetter? Det blir en stopover ju annars.
Jag tror att det var lite tur med agent rouletten i detta fallet och att det är en bonsuresa :)

Toppen