Stora störningar på E4 efter masskrock - P4 Stockholm | Sveriges Radio
Är kön borta nu?
Trafiken ska enligt uppgift ha rullat på som vanligt sedan 10.30
Visa bifogad bild 73651
Det är ju trots allt normal snömängd på ARN och inga klass 1 varningar. Men jag litar på expertisen ;-) där av min fråga.
Ja nu är det definitivt det... Jag skulle åkt imorse men flighten blev inställd och då var det inte lika mkt.Det är mer än "normal snömängd" på Arlanda idag. En perfekt snökanon drar in från Bottenhavet över Uppland, Gästrikland och Stockholm.
Kolla gärna in se.baltrad.eu
Arlanda klarar ändå just nu ca 50% kapacitet, vilket är väldigt bra jobbat av alla på flygplatsen.
Due to heavy snowfall in the area, Arlanda airport is only able to operate on one runway at the moment. This will unfortunately affect many of our flights to/from Arlanda airport on 26FEB18-27FEB18. Delays and cancellations will be expected.
You are advised not to go to the airport unless travel is absolutely necessary. There are very limited rebooking possibilities. Please check your Flight Statusbefore going to the airport.
We are doing our very best to help you if your flight is cancelled. Please check your flight details in My Bookings.
You also have the possibility to rebook your flight to another travel date, change your destination to/from/within Sweden or refund your ticket according to below options.
...
Jag tycket ändå att SAS är generösa där med ombokningsvillkoren.Även SAS verkar ha gått ut med fria ombokningar. Fick SMS med länk till message | SAS