palmen
Moderator
Men vad är det för idioter som sitter och väntar på väskorna!? Jag hade bara gått hem och låtit väskan komma med taxi senare.
De kanske hade lagt hemmanycklarna i det incheckade bagaget?
Men vad är det för idioter som sitter och väntar på väskorna!? Jag hade bara gått hem och låtit väskan komma med taxi senare.
De kanske hade lagt hemmanycklarna i det incheckade bagaget?![]()
Strejk är utlyst med start imorgon 10 augusti hos handlingbolaget Swissport på tre spanska flygplatser - Barcelona, Alicante och Valencia.
Det lär få påverkan på incheckning, bagagehantering m.m. för flygbolag som använder Swissport. Något slutdatum på strejken finns inte.
E4:an avstängd efter olycka vid Arlanda
Flera timmar långt stopp väntas
E4 stängdes tidigt på torsdagsmorgonen av i norrgående riktning i höjd med Arlanda efter en trafikolycka.
En lastbil hade tidigare kört i diket. Föraren skadades och fördes till Karolinska universitetssjukhuset med ambulanshelikopter, uppger polisen. Det finns dock inga uppgifter om vilka skador mannen ådrog sig.
Vägen kommer att vara helt avstängd i norrgående under bärgningsarbetet och beräknas inte öppna för trafik igen förrän vid 09.30-tiden.
Trafiken leds nu om och polisen varnar för att det kan komma bli trafikproblem och långa köer.
"Om någon skall med flyg från Arlanda nu på morgonen så var ute i mycket god tid, det kommer att bli stora trafikproblem", skriver Norrortspolisen på Twitter.
.
TT-Aftonbladet
Verkar vara lite problem att ta sig till Arlanda
E4:an avstängd efter olycka vid Arlanda | Nyheter | Aftonbladet
Enligt Waze är köerna just nu precis efter avfarten till Arlanda. Det kanske ändras snart dock.
EDIT: För 3 minuter sedan rapporteras det att det är helt stillastående efter avfarten enligt Waze