palmen
Moderator
Gjorde det direkt... Fanns inga Bolt och närmsta Uber var 15 min bort. Tog 1h till jobbet istället för 30 minuter, bara skicka in kvittot sen.Ja det är uber alles!
Med andra ord, boka en UBER
Gjorde det direkt... Fanns inga Bolt och närmsta Uber var 15 min bort. Tog 1h till jobbet istället för 30 minuter, bara skicka in kvittot sen.Ja det är uber alles!
Med andra ord, boka en UBER
Kan det vara många passagerare denna vecka med tanke på att de är ledigt torsdag, fredag för de flesta.Personalbrist i säkerhetskontrollen på ARN, iaf nu på morgonen. T5 Fast Track tog 15 minuter, och vanliga kanske dubbelt så lång tid.
Personalbrist var orsaken enligt utropen i terminalen, men kan ju vara brist i relation till högt tryck.Kan det vara många passagerare denna vecka med tanke på att de är ledigt torsdag, fredag för de flesta.
Tycker inte riktigt att det håller som förklaring varför måndag morgon skulle vara "tyngre" än vanligt? Snarare borde färre pendla iväg än vanligt om det är kortvecka, och de som åker på semester borde väl ha stuckit iväg redan fredag eller lördag. Snarare är det väl senare i veckan som skollovs-resande börjar? Och oavsett vilket är väl ungefärligt passagerarantal olika dagar och tider känt i förväg, som underlag för hur många betjäningsstationer som ska hållas öppna.Kan det vara många passagerare denna vecka med tanke på att de är ledigt torsdag, fredag för de flesta.
kan rapportera ingen passkontroll eller extra kö vid ankomst, flöt på bra"Varning" för att Italien har infört passkontroll för alla inresande från och med idag 5 juni. Detta pga höjd säkerhet i landet inför G7-mötet nästa vecka. Vet inte hur det påverkar köer vid ankomst, får se imorn när jag ska dit![]()
![]()
Flygplats stänger
Landningsbanan på Kiruna flygplats är trasig och ett plan har fått vända, skriver Aftonbladet. Flygplatsen behöver nu stänga, skriver tidningen.www.expressen.se
Under natten genomfördes underhållsarbete men när jobbet besiktigades på söndagsmorgonen stor det klart att det inte var tillräckligt bra gjort för att flygen ska kunna landa. Det uppger Fredrik Elg vid Swedavias pressjour till Aftonbladet
Förstår inte ditt inlägg, det står Kiruna flygplats i ingressen!?För den som inte vill klicka sig vidare så handlar det om Kiruna Airport.