Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Sorry....fel tråd....
Fick precis höra att SAS skall köra en snabbis CPH-MMX ikväll,, någon som vet något mer om det?

Sorry....fel tråd....
Fick precis höra att SAS skall köra en snabbis CPH-MMX ikväll,, någon som vet något mer om det?
Kan se att båda de sena maskinerna från Arlanda är inställda ikväll så kanske är en akutlösning för att få iväg i alla fall en av måndagsmorgonmaskinerna imorgon.

Långa väntetider på Kastrup, 20-30 min väntetid till SAS fasttrack. Galet mycket folk till vanliga sec checken.
IMG_6585.jpeg

Kan se att båda de sena maskinerna från Arlanda är inställda ikväll så kanske är en akutlösning för att få iväg i alla fall en av måndagsmorgonmaskinerna imorgon.
Se-ron flög över sundet i natt och nu mot Arlanda så din info och min gissning verkar ha stämt.

Är det nu? Appen säger 3-5 minuter kö till vanliga security just nu. Blir lite nyfiken om det löst sig så fort
Appen sa fel, i varje fall för 1,5 timme sedan. Kollade CPH.dk och då stod det 4-6 min väntetid. Kaotisk stämning i morse på plats. Nu flyger jag en hel del från Kastrup och aldrig sett så långa köer som ringlade sig från ovanvåningen i slingor ända ner til bottenplan. Stod själv i SAS fast track kön i ca 30 min. I vanliga fall är jag förbi på 2-3 min och då flyger jag peak hours

Last edited:
Toppen