Kan se att båda de sena maskinerna från Arlanda är inställda ikväll så kanske är en akutlösning för att få iväg i alla fall en av måndagsmorgonmaskinerna imorgon.Sorry....fel tråd....
Fick precis höra att SAS skall köra en snabbis CPH-MMX ikväll,, någon som vet något mer om det?
Se-ron flög över sundet i natt och nu mot Arlanda så din info och min gissning verkar ha stämt.Kan se att båda de sena maskinerna från Arlanda är inställda ikväll så kanske är en akutlösning för att få iväg i alla fall en av måndagsmorgonmaskinerna imorgon.
Är det nu? Appen säger 3-5 minuter kö till vanliga security just nu. Blir lite nyfiken om det löst sig så fortLånga väntetider på Kastrup, 20-30 min väntetid till SAS fasttrack. Galet mycket folk till vanliga sec checken.
Visa bifogad bild 165500
Appen sa fel, i varje fall för 1,5 timme sedan. Kollade CPH.dk och då stod det 4-6 min väntetid. Kaotisk stämning i morse på plats. Nu flyger jag en hel del från Kastrup och aldrig sett så långa köer som ringlade sig från ovanvåningen i slingor ända ner til bottenplan. Stod själv i SAS fast track kön i ca 30 min. I vanliga fall är jag förbi på 2-3 min och då flyger jag peak hoursÄr det nu? Appen säger 3-5 minuter kö till vanliga security just nu. Blir lite nyfiken om det löst sig så fort
Det var minst lika illa i torsdags morse, då var man tacksam för SAS fast track som i princip var tom.Långa väntetider på Kastrup, 20-30 min väntetid till SAS fasttrack. Galet mycket folk till vanliga sec checken.
Visa bifogad bild 165500