Delayed
Medlem
Han sitter och sörplar Hallands Fläder i bra tempo just nu. Tämligen upprörd över att det inte finns varm glögg!lagt en snitslad bana runt halva flygplatsens shoppingcenter före ingången till loungen
Han sitter och sörplar Hallands Fläder i bra tempo just nu. Tämligen upprörd över att det inte finns varm glögg!lagt en snitslad bana runt halva flygplatsens shoppingcenter före ingången till loungen
Enligt Omni så har planen nu börjat gå igen. Hoppas det löser sig för din flight.Har en flight med AA imorgon till Miami.. Nu gick pulsen upp litegrann
Kan du bevisa det är du snäll.P.S. Ifall CC undrar, så är jag själv inte i Tyskland, utan hemma i Stockholm framför min dator och läser nyheter.
Tack för info! Tur att jag han igenom passkontrollen på MUC innan strulet tog fart. Ha en fin kvällSvD rapporterar IT-kaos på tyska flygplatser i ett notis från ca 1620 idag, och hänvisar till Bild. Det verkar framför allt påverka inresande från icke-Schengenländer.
Den tyska polisens datorsystem är ur funktion på flera av landets flygplatser, vilket orsakat långa köer, rapporterar Bild.![]()
Alltid senaste nytt – följ SvD direkt
Följ SvD:s liverapport med de senaste nyheterna – öppen för alla läsare.www.svd.se
... Enligt tyska WDR ska problemen åtminstone röra flygplatserna i Düsseldorf, Frankfurt, Köln och Dortmund. I Düsseldorf uppges resenärer ha köat i flera timmar. WDR uppger att det i nuläget inte är möjligt för resenärer från icke-Schengenländer att komma in i Tyskland via flygplatsen i Düsseldorf. Där hålls resenärer kvar på de landade flygplanen. Det är däremot möjligt på Frankfurts flygplats, men det tar längre tid då polisen måste genomföra gränskontrollerna manuellt.
P.S. Ifall CC undrar, så är jag själv inte i Tyskland, utan hemma i Stockholm framför min dator och läser nyheter.
Kastrup stängd från 23 pga någon sett drönare, sitter på marken och väntar på att få flyga till Arlanda, senaste beskedet är en förhoppning om att kunna öppna vid midnatt.
Jag är inte kvar i terminalen, 23-flyget till Arlanda hade hunnit stänga dörrarna etc strax innan planerad avgångstid, och vi sitter fortfarande här och väntar på bättre tider.