Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

1. Var är det för bagageregler på BC001?

2. Kan man få väskan incheckad hela vägen ARN-CPH-OSL-ARN?

När jag tittar ut mot plattan från loungen här på OSL ser jag 3 st MD80 parkerade en bit bort. Kan det vara så att man bara har vårt plan i gång och de andra redan är avställda ?

När jag tittar ut mot plattan från loungen här på OSL ser jag 3 st MD80 parkerade en bit bort. Kan det vara så att man bara har vårt plan i gång och de andra redan är avställda ?
................................................................................................................................................................................................................

Jag kollar Flightradar24 varje dag. Senaste dagarna har SE-DIR Nora Viking flugit FRA, ARN, CDG, NCE mm, LN-RMM Blenda Viking har flugit CDG, OSL, ATH, AAL mm, OY-KHE Saxo Viking (Star Alliance Livery) har flugit LHR, GOT, mm, SE-DMB Bjarne Viking har flugit MAN, LHR, FRA, LED mm och OY-KHN Dan Viking har flugit MUC, LHR, PMI mm .
Ja ni ser rätt - Det är faktiskt 5 st MD80 uppe och flyger varje dag!!!

Note: Den 30/9 flögs OY-KHN Dan Viking under kod SK9218 till Oslo. Kan vara att han är avställd nu!?

Last edited:
Hej!

Ni bör nog gå in och kolla eran seating på flighterna, dom verkar ha tagit bort sätesreservationerna på SK403/SK1484. Det är ett gäng gångplatser lediga fortfarande (i Plus) på SK403 kan meddelas :)

Mvh
/NotRyan

Hej!

Ni bör nog gå in och kolla eran seating på flighterna, dom verkar ha tagit bort sätesreservationerna på SK403/SK1484. Det är ett gäng gångplatser lediga fortfarande (i Plus) på SK403 kan meddelas :)

Mvh
/NotRyan

Tack för tipset. Hemresan hade jag ju fixat seating på redan men ARN-CPH hade ju trillat bort...

Ringde kundtjänst, ojoj vad det här ser konstigt ut i systemet sa killen. ;) Ja sa jag men bara du fixar en sittplats på vägen hem så är det ok, efter några "on hold" så löste det sig. :)

Toppen