Senaste nytt

Träff i Helsingfors?

Henry

Medlem
När börjar SpåraKoff och köra? Det skulle ju kombinera lite kollektivtrafik med ett par öl? Så måste vi komma ihåg att hockey-VM också börjar snart. Träffen får inte sammanträffa med Lejonens match anser jag...

Nu har vi fyra personer den 14 maj - det vore roligt om ännu fler skrev upp sig då! Jag hittar inga datum för Spårakoff 2012, men tidigare år har den dragit igång 16-19 maj, verkar det som. Jag är ganska sportointresserad, så har ingen koll på hockeyschemat.
 

vulle

Medlem
Låter riktigt trevligt! Jag kan åtminstone den 2:a maj, möjligen också de andra datum. Beroende på när barnet anländer (beräknat leverans i mitten av maj...).
 

Henry

Medlem
Det ser ut som att 14 maj är det datum då flest kan - skall vi spika det datumet och börja diskutera tid och plats?
 
Aktiviteten i den här tråden (och den här träffen) har varit så låg att jag inte trodde det skulle bli något. Jag har fått annat att göra den 14:e nu...
 

Dr. Miles

Expert
Aktiviteten i den här tråden (och den här träffen) har varit så låg att jag inte trodde det skulle bli något. Jag har fått annat att göra den 14:e nu...

Det är delvis att Övrigt forum växer jättefort. Kanske är det bra idé att flytta träff trådarna till Lounge forum?
 

abacklund

Medlem
Samma guldkortsjakt här, men jag kör en snabbis måndag 28/5. Landar ca 12:25 och åker tillbaka 16:50... Ska försöka hinna träffa en eller två kollegor också.

Pågår det ngn statusmatch som jag har missat? Jag kommer börja åka mer frekvent över Östersjön i projekt med jobbet nu en tid framöver och skulle behöva ett alternativ till SK/KF.
 

rob74

Medlem
Finnair statusmatchar de som hade status hos Malév. Vilket jag hade nöjet att ha i typ 3 månader innan de konkade...
 

TjudöBoy

Medlem
Det ser ut som att 14 maj är det datum då flest kan - skall vi spika det datumet och börja diskutera tid och plats?

Hej, har tidigare anmält mig till denna träff men det har varit ganska dött om den på sistone... Blir den av eller?
Skall till Stockholm på en tentamen 16/5 och tänkte att man skulle "slå 2 flugor på smällen", besöka träffen å sedan vidare till den kungliga huvudstaden!
Pointbooster å dubbla poäng jakt, nytta me nöje ni vet... :)
 

Henry

Medlem
Tja, nu är vi på sin höjd fyra stycken, vilket tyvärr inte göra mycket till en forumträff. Blåsa av och spara ölpengarna till en HEL-ARN-HEL för att medverka vid nästa Stockholms-träff i stället?
 
Toppen