Senaste nytt

Toronto till Niagarafallen på bara några få timmar?

Gus

Medlem
Tusen tack för alla bra svar! :) Det lutar nog åt hyrbil trots allt. Får diskutera saken med min resekompis.
 

Gus

Medlem
Men helt ärligt tyckte jag det var ganska B med Niagara Fallen.

Finns mycket kul att se i toronto annars ist för o lägga tiden i en bil.

jag hade tagit uber om jag valt o åka likt er. Tror inte ni får problem med bil och har bara bra o säga om uber i toronto. Vi var där några dagar i augusti. Hyrbil så kort period känns onödigt tidsslöseri.

Jag blir verkligen nyfiken på vad ni brukar göra för spektakulärt på era semestrar om ni inte blir imponerade av Niagarafallen? :D
Vi hyrde en Tesla model Y och det var en upplevde bara det. Kom upp i 160 kmh med bara ett lätt tryck på gaspedalen. Lite köer på vägen hem men det tog 90 minuter från flygplatsen både dit och hem.

Stannade på favoriten Wendy's längs vägen och åt lunch.

20220917_120420.jpg
Jag har besökt många platser men detta imponerade stort på mig!
 

igelkotten

Medlem
Jag blir verkligen nyfiken på vad ni brukar göra för spektakulärt på era semestrar om ni inte blir imponerade av Niagarafallen? :D
Vi hyrde en Tesla model Y och det var en upplevde bara det. Kom upp i 160 kmh med bara ett lätt tryck på gaspedalen. Lite köer på vägen hem men det tog 90 minuter från flygplatsen både dit och hem.

Stannade på favoriten Wendy's längs vägen och åt lunch.

Visa bifogad bild 133816 Jag har besökt många platser men detta imponerade stort på mig!

Jag har varit där 3 gånger - lika mäktigt varje gång.
 

spritfet

Medlem
Ser nice ut! Gick bra i immigration? Gjorde ett dygn i Toronto i juni och fick ett långt förhör då de var extremt misstänksamma och hade noll förståelse att de finns individer som gillar att flyga och testa nya plan och rutter :D
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LarsCph

Medlem
Ser nice ut! Gick bra i immigration? Gjorde ett dygn i Toronto i juni och fick ett långt förhör då de var extremt misstänksamma och hade noll förståelse att de finns individer som gillar att flyga och testa nya plan och rutter :D

Jag och frun var typ 2 dygn (ankomst lördag och retur måndag) i Toronto förste helgen i September, emigration tog 5 minutter och ingen konstiga frågor.
 

Gus

Medlem
:)
Ser nice ut! Gick bra i immigration? Gjorde ett dygn i Toronto i juni och fick ett långt förhör då de var extremt misstänksamma och hade noll förståelse att de finns individer som gillar att flyga och testa nya plan och rutter :D
Kul att fler åker i endast 1 dygn! :) Som @LarsCph säger, extremt smidig immigration med inga frågor alls. Jobbigare vid ankomst Arlanda med långa köer.
 
Last edited:
Toppen