Senaste nytt

Topp 5 destinationer i SAS-appen

SK989

Medlem
SK989 jr är lite mer intresserad av SAS-appens alla features än jag är, jag använder den för saker som bokningar, boardingkort o ha koll på poängen. Statistiken över mina resor har jag inte tittat så mycket på och det var ju riktigt kul att se listorna över destinationer, flygplan man rest med etc. Av någon anledning hamnar jag på LN-RGN oftare än andra flyg.

Vad har ni för topp 5 över destinationer? Känner inte riktigt igen mig i min egen topp 5 men statistiken ljuger väl knappast.

1. Stockholm
2. Köpenhamn
3. Oslo
4. Bryssel
5. Delad Tallinn och Kiruna

Sepass, jag passerade just in i fyrsiffrigt antal flighter för ett par veckor sedan. Det hade jag inte upptäckt utan den här tråden.

Destinationer måste vara på flighter, inte resor, för dom resedestination skulle nog min etta inte ligga i topp 5, det är bara så att jag måste byta där för att ta mig någonstans.

1. Stockholm
2. Umeå (hemresor räknas också!)
3. Köpenhamn
4. Oslo
5. Geneve

... Men vänta nu, hur stämmer "1002 flights" under "trips" ihop med 864+506+265 i mina topp tre destinationer? SAS-matematik?

Och för flyg är det delat mellan LN-RNU och LN-RCT, men de 737:eek:rna lär väl inte få några fler poäng. Första 32S ligger en hel skärmskroll ner, men det lär väl justera till sig på några år till.

Känner igen mig hyfsat iaf.

1. Stockholm
2. Köpenhamn
3. Oslo
4. Chicago
5. Delar London och Göteborg

Det märks också tydligt att gamla flighter försvinner ur historiken, just nu går Oslo tydlig kräftgång I min lista. Låg före Köpenhamn tidigare och nu ligger den långt efter.

New York tar två av fem platser. Most common seat för mig på samma sida är 1A.

1. CPH
2. ARN
3. GOT
4. EWR
5. JFK

Överlägset top 5 med SAS är dessa:

1. Köpenhamn (hemmabana)
2. Stockholm
3. Ängelholm
4. Aten
5. Las Palmas

Aten är min favoritdestination alla kategorier men Las Palmas kommer att gå förbi innan årets slut.

Nästa flight är dock med Norwegian för SAS var alldeles för dyrt (sen bokning).

1. Stockholm / Köpenhamn (delad)
3. Göteborg
4. Ängelholm
5. Bryssel

737 tar de 4 översta placeringarna och därefter kommer ATR och A320 på delad 5a.

Common seat 7C

Min lista känns lite sådär.
1. Stockholm
2. Göteborg
3. Köpenhamn
4. Billund
5. Umeå

SE-ROE klart flest gånger top 4 är 320or och vanligaste platsen 1D :)

Toppen