Palazzi skrev:Jag är väl inte så väldans besvärad över trådens existens...men... Det kanske borde skapas en "fredagstråd" för alla veckans dagar där man kan skriva information likt denna?Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Inte jag heller, men ovan passar nog en aning bättre i bloggen än en egen tråd, anser jag då.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Håller jag givetvis med om. Trådskaparen är dock 11år om jag inte misminner mig, så jag försöker gå lugnt fram med rättelserKlicka för att utvidga...
Palazzi Du ska ge många rättelser till mig.Håller jag givetvis med om. Trådskaparen är dock 11år om jag inte misminner mig, så jag försöker gå lugnt fram med rättelserKlicka för att utvidga...
Miljon3 skrev:Palazzi skrev¨ Palazzi Du ska ge många rättelser till mig.Klicka för att utvidga...
Miljon3 skrev:Brukar det vara så tomt till beijing. Fast OS är ju i london så det är nog mer flöde åt andra hållet än till london just nu. Undrar om det är lika tomt i F,Y+,Y som det är i C.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Jag vill mer veta vad en 11 åring gör på BC.se och varför dom flyger CW?Klicka för att utvidga...