jonatan79
Medlem
Fyra dagar efter det impulsiva beslutet att boka de bonusbiljetter som plötsligt dök upp till Tokyo så var 14-åringen och jag nu på väg dit. Bra feeder flights på julafton eller juldagen var svåra att få tag på med kort varsel, därför fick det tyvärr bli avfärd för första etappen redan vid lunchtid på julafton. Han hälsar att han inte har något emot att hänga i lounger även denna jul.
Första stoppet blev Pontus på Arlanda. Glesare än vanligt, av förklarliga skäl. Vi kom dit i övergången mellan frukost och lunch. Frukostbuffén innehöll denna julafton en smörgås med mörkt bröd, rödbetssallad och julskinka.
Av nyfikenhet snarare än hunger beställde jag även in deras jultallrik när lunchen öppnade klockan 11, som serverades med en senapstrio.
Första stoppet blev Pontus på Arlanda. Glesare än vanligt, av förklarliga skäl. Vi kom dit i övergången mellan frukost och lunch. Frukostbuffén innehöll denna julafton en smörgås med mörkt bröd, rödbetssallad och julskinka.
Av nyfikenhet snarare än hunger beställde jag även in deras jultallrik när lunchen öppnade klockan 11, som serverades med en senapstrio.
Last edited: