palmen
Moderator
Du kan själv titta upp detta på följande sidaTack Agö. Kan du sei Plus också hur det ser ut i Okt?
SAS business award availability - Travelhacks
Du kan själv titta upp detta på följande sidaTack Agö. Kan du sei Plus också hur det ser ut i Okt?
Om du blandar in en enda Star Alliance flight i bokning blir det Star Alliance award, ja.TackSnällt. Kan Amex 2-4-1 Boka Plus hos Sas?
Business Ut star alliance award, och hem med sas plus 1 person blir då 75.000poäng tror jag?
Ja, du kan boka Plus med din voucher. Alltihop hanteras av SAS, så det är inga konstigheter där.Kan Amex 2-4-1 Boka Plus hos Sas?
Vet inte hur du fick fram den summan. Om du reser ut med en Star Alliance award blir hela resan att betrakta som detta, oavsett om du flyger SAS hem. Det kostar 140k poäng för Star Alliance Business award till Asien så med en voucher skulle det bli 70k poäng.TackSnällt. Kan Amex 2-4-1 Boka Plus hos Sas?
Business Ut star alliance award, och hem med sas plus 1 person blir då 75.000poäng tror jag?
Asiana använder beteckning 77L för deras Boeing 777 med Quadra Smartium Business class.Hittat lämpliga Asiana Business till och från på de datum jag åker. ska söka lite ikväll och läsa om det.
Står dock på United.com att dom lfyger 777-200LR Men på deras hemsida samt på seatguru. så finns de bara 777-200ER