Senaste nytt

Tokyo Narita med SAS i Oktober.

Tack :) Snällt. Kan Amex 2-4-1 Boka Plus hos Sas?
Business Ut star alliance award, och hem med sas plus 1 person blir då 75.000poäng tror jag?

Tack :) Snällt. Kan Amex 2-4-1 Boka Plus hos Sas?
Business Ut star alliance award, och hem med sas plus 1 person blir då 75.000poäng tror jag?
Vet inte hur du fick fram den summan. Om du reser ut med en Star Alliance award blir hela resan att betrakta som detta, oavsett om du flyger SAS hem. Det kostar 140k poäng för Star Alliance Business award till Asien så med en voucher skulle det bli 70k poäng.

Hittat lämpliga Asiana Business till och från på de datum jag åker. ska söka lite ikväll och läsa om det.

Står dock på United.com att dom lfyger 777-200LR Men på deras hemsida samt på seatguru. så finns de bara 777-200ER

Hittat lämpliga Asiana Business till och från på de datum jag åker. ska söka lite ikväll och läsa om det.

Står dock på United.com att dom lfyger 777-200LR Men på deras hemsida samt på seatguru. så finns de bara 777-200ER
Asiana använder beteckning 77L för deras Boeing 777 med Quadra Smartium Business class.

Tack för hjälpen. Någon som vet hur man väljer Säte på Asianas flygningar?

Kan inte göra det på SAS hemsida eller i appen. Bokade Bonusresa med Asiana Business ut och hem.

Toppen