Senaste nytt

Toalettbesök SAS Go / Plus

jag har precis kommit med lufthansa från Rom och de oxå lämnar eco passangerare att använda business class toa utan att de säga nånting jag hade rad 1a och de köade många där framme.och service är anorlunda om det finns två pass i business class eller flera hemskt tycker jag.
austrian gör samma :-(
air baltic och aegean airlines de bästa business inom europa

Fick läsa ditt inlägg några gånger men förstår i stor drag vad du menar. Dock, vad är det som är så hemskt? Vill du ha en egen toa flyg privatjet. Eller har du egen toalett på jobbet också som inga kollegor får använda? ;)

Jag ber om ursäkt för mins dåliga svenska men jag försoker att säga till dig att ibland är svårt att hyra ut ett privat jet och darför man måste flyga reguljär flyg och på jobbet står inte bredvid mig 10 personer som väntar på toa och en skrikande barn .och har du undrade nångång varför finn de gardiner? För de som flygger business att v
Flyga i lungt och ro.andra bolaget har separat cabiner för business class som turkish airlines .

Jag ber om ursäkt för mins dåliga svenska men jag försoker att säga till dig att ibland är svårt att hyra ut ett privat jet och darför man måste flyga reguljär flyg och på jobbet står inte bredvid mig 10 personer som väntar på toa och en skrikande barn .och har du undrade nångång varför finn de gardiner? För de som flygger business att v
Flyga i lungt och ro.andra bolaget har separat cabiner för business class som turkish airlines .

När du köper en biljett i C köper du utrymme, service och andra bekvämligheter. Dock köper du inte tystnad eller lugn och ro. Jag har flugit tillräckligt mycket för att ha upplevt störande pax även i C.

Jag har ett flertal gånger varit med om att de i utropet påpekat att främre toaletten endast är för kunder i Plus. Det kan ju antingen vara en policy de har när det är mer än X antal rader (det har det varit, även för relativt höga X), eller att det bara är personligt initiativ från pursern. Eller om det möjligen kan vara olika beroende på typ och storlek av flygplan - har inte inventerat det.

Däremot har de ju på klassiskt SAS vis aldrig sagt ifrån när någon från Go gått fram - på samma sätt som de inte hindrar hela planet från att gå ombord under "endast Plus och Star Gold".

De brukar ju säga att kön till toaletterna börjar bakom sista plusraden, men jag har aldrig hört att plus skulle ha en egen toalett.

Toppen