robbieswe skrev:Hej!En fråga, varför ska man enligt guiden trycka in one way när man ska söka bonusresa via United? Vi hade tänkt åka t/r...Klicka för att utvidga...
För att du söker först utresan och sedan hemresan. De är inte ihopkopplade och ej relaterade till varandra när man bokar (mer än att de kommer vara i samma bokning).robbieswe skrev:Hej!En fråga, varför ska man enligt guiden trycka in one way när man ska söka bonusresa via United? Vi hade tänkt åka t/r...Klicka för att utvidga...
Nej, går bara att boka ekonomi och business awards på star allianceDavvelavve skrev:Finns det någon poängtabell för * alliance award i premium class? Står bara ekonomi och biz på sas sida.Klicka för att utvidga...
Du kan kolla på air canadas sida också. Ju fler siter som visar dem tillgängliga desto större chans. Till Miami brukar LH och Swiss ibland släppa fler än 4 stolar på samma flight.Bankiren skrev:Finns det någon som har undersökt hur stor skillnaden är mellan Uniteds sökmotor och tillgången för oss EB-bokare? Det är ju ett bra sätt att hitta potentiella flighter på, men är ju lite jobbigt när man inte kan lita på siffrorna.Jag är på jakt efter 6 (!) businessbiljetter till Miami under hösten, och ibland verkar det faktiskt finnas tillgång enligt United-sidan. Ska nog ringa under veckan och undersöka saken med den trevliga SAS-kundtjänsten.Klicka för att utvidga...
Det verkar vara problem med deras hemsida och varit det ett par dagar.Passepartout skrev:Är det bara jag som har problem med United.com? Jag kan inte fylla i "from" och "to", det kommer liksom inte upp något och jag kan inte trycka på nästa heller. Provat i chrome och edge, samma på båda.Vill verkligen spika min resa nu innan 31 Mars...Tack!Klicka för att utvidga...
Davvelavve skrev:Det verkar vara problem med deras hemsida och varit det ett par dagar.Testa skriv in flygplatskoden ex ARN å tryck på sök ändå. Funkade för mig. Men den laddar riktigt långsamt sen.Klicka för att utvidga...
Testa söka på air Canada, dock oklart vilka som är bokningsbara för oss i eurobonus.Passepartout skrev:OK då är det inte bara för mig. Jag kommer dock inte ens vidare, tar lång tid och kommer det något så är formatet oläsligt. Hoppas dem löser detta snart. Vilka andra sidor kan jag söka på? Singapore måste jag vara inloggad och har inget konto där...Klicka för att utvidga...
Davvelavve skrev:Testa söka på air Canada, dock oklart vilka som är bokningsbara för oss i eurobonus.Klicka för att utvidga...
Air Canada har inte business saver, det är något som är ett påhitt av United.Passepartout skrev:Finns massor av det jag är ute efter men är det oklart vad som är "business saver" så känns det meningslöst att söka där...hoppas united.com kommer igång nu..grrrrrrrrrKlicka för att utvidga...
Thai släpper inte några biljetter i long-haul förrän vid 90 dagar innan till Eurobonus. Så tyvärr alla avgångar med Thai som du finner via Uniteds hemsida längre fram än 90+ dagar är ej bokningsbara för oss för tillfället.A359 skrev:Jag har hittat några resor med Thai till och från Bangkok i vinter med mellanlandning i Tyskland genom Uniteds sökmotor.Är det någon idé att ringa och försöka boka dessa med EuroBonus eller brukar dom vara inte bokningsbara med EB?Jag blir ju skeptisk när det finns så mycket till ett så pass populärt resmål.Klicka för att utvidga...
Passepartout skrev:Blir galen på att united.com inte fungerar! Helt omöjligt att leta biljetter.Ringde supporten som bara hänvisar till united.comAndra tips på hur jag ska söka? Air Canada är ingen garanti enligt SAS och tycker inte man bör söka där.United appen?Klicka för att utvidga...
Vad sas support säger om vilken extern sida som fungerar och inte kan du sortera ner i samma fack som där skräp slängs, dvs papperskorgen.Passepartout skrev:Blir galen på att united.com inte fungerar! Helt omöjligt att leta biljetter.Ringde supporten som bara hänvisar till united.comAndra tips på hur jag ska söka? Air Canada är ingen garanti enligt SAS och tycker inte man bör söka där.United appen?Klicka för att utvidga...