P-L skrev:Försöker hitta bonusresa med Turkish Airlines CPH/ARN-IST (direktflyg) men det verkar vara helt tomt mellan 12 dec och 1 januari. Är det någon som vet om det är blackout eller bara tomt på platser?Klicka för att utvidga...
Kimmen00 skrev:Finns sällan med Turkish mellan ARN-IST under jul/når samt påsk. Vet ej om det är bekräftad black-out men det tyder på det iaf..Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:hur är det nu för tiden vad gäller att hitta first class, finns Thai och LH på United längre?Klicka för att utvidga...
Per N skrev:Lufthansa finns men Thai verka inte vara bokningsbart för närvarande, varken business eller first. Åtminstone inte till europa när man söker långt fram i tidenKlicka för att utvidga...
Byfånen skrev:Kan för övrigt ej ringa till Tallinn då inte vill ha att göra med en lågstatus EBS:are som mig.Klicka för att utvidga...
CoooC skrev:Hur menar du nu? Syftar du på långa kötider?Klicka för att utvidga...
Tallin nummret ringer man bara om man har en 2-4-1.Byfånen skrev:Provade ringa dit en gång förra året och då kunde de inte hjälpa mig efter att de fick reda på att jag inte var minst EBG eller hade någon voucher.Klicka för att utvidga...
lask skrev:Hej där. Mitt första inlägg trots jag följt businessclass 2 år.Har en 2-4-1 voucher, och har tänkt att fara till Thailand i senhöst, men hittar ingenting på United, under hela hösten. Har någon en förklaring?En sak till är det en servicekostnad att ringa Tallin.Klicka för att utvidga...
r.bjork skrev:Hej, om det finns resor under kolumnerna "Economy (lowest award)" och "First EverydaynAward" kan man boka dessa med EB? Ska försöka flyga LH First på utresa med en lång layover i NYC för att sedan flyga vidare till LAX, kikar awardresa mellan NYC(JFK/EWR)-LAX.Klicka för att utvidga...
Tonton skrev:Läs inlägg #1 i denna tråd, så har du svaret på hur du söker med United Awards där.En påminnelse: Tänk på att allt som United visar inte stämmer överrens med Eurobonus,.Klicka för att utvidga...
Fungerar för mig. Safari från iOS.Tore Saether skrev:Är Uniteds sida nere? Händer inget när jag försöker öppna sök-sidan.Klicka för att utvidga...