Bokar du via hotels.com kan du räkna med att ingen tar *ansvar* för det. Det går säkert att lösa på plats på hotellet. Risken är att du får betala lite extra, men det skulle förvåna om det inte går att lösa.
I detta fall kan det ju helt enkelt vara olika rumstyper. Och då kanske de vill sälja dig en uppgradering...
(tänk också på att som platinum gäller inte dina förmåner om du bokar via hotels.com)
Så tänker jag också, hotels.com kommer ju få ta ansvar då man enkelt kan ta en screenshot men hjälper ju en inte på plats
Samma rumskategori, detta hotell har faktiskt enkla kategorier som man förstår.
Jag vet att mitt Platinum inte hjälper via Hotels.com, har rest det sista 15 åren Dock betalar jag ibland rum åt andra och då brukar jag köra via hotels.com då jag ofta haft problem när man kört direkt via Hilton eller Marriott. Nu har jag några nätter jag inte blir av med så tänkte lösa in dem på ett hotell där jag kan boka det rum jag vill ha dvs bryr mig inte om uppgradering etc.
Tack för alla tips, min fråga om att boka för 2 barn har jag fått svar på.