Senaste nytt

Tips på jul o nyår sol och minimalt m restid

Hej och tack för bra tips. Hittade ok pris på flyg med TG till BKK och sedan Phuket. Huahin går bort, inga vidarestränder. Sjukt dyra hotell i hela Phuket, någon som har tips emottages tacksamt. Skall även kolla SJU, inte tänkt alls på det, någon som har rek på boende, hotell eller något strandnära med frukost ? BRa med detta forim :)
Vad menar du med minimal restid? Du letar resa till Phuket, vilket väl ändå får sägas vara ganska lång restid. Hade varit bra om du använde den mall som finns för sådana här saker.

Tack för tipset, vad är det för mall? jag vill ha min byten och dötid, så det var det jag avsåg. Finns även direkt till Phuket vilket är kanon.

Hej, det blev Phuket direktflyg från ARN, inte billiga biljetter direkt men skönt. Väntar med hotell, nu är värsta flygstressen övern. Någon som har tips på boende runt Khao Lak, eller Karon / Kata området ? Vågar man hyra villa eller är det hotell som gäller ? Helt nöjd med strandnära och frukostbuffe. Vi går ut på kvällarna.

Villa/bungalow med egen pool på före detta Le Meridien lite norr om khao är super. Billigt barnvänligt bra rest runt om några till riktigt lokalt (rim lay) - har bott där 6 ggr. Lika nöjd varje gång. Heter numera Pullman ingår i Accor
Ving och fritidsresor hyr in sig till en del.
Var bättre förr då det ingick i SPG då jag är platinum

Toppen