Senaste nytt

Tips på hur man får status hos hyrbilsföretagen?

Sixt matchar ju mot eurobonus Silver/Guld:
Sixt rent a car & SAS
Sedan borde du kunna använda Sixt för att matcha vidare.
Då ska jag genast kolla upp det! :)

Tack för påminnelsen, har varit inne där och kollat tidigare. Bra med påminnelse om att kolla av där! :)

Om du lyckas bli/matcha dig till Nordic Choice guld så blir du automatiskt Hertz President Circle.
Har redan ett ett guld där! Ska bara gräva fram kortet isf och matcha det mot Hertz. Tack![/QUOTE]

• Gilla
Reactions: Gus
Om du lyckas bli/matcha dig till Nordic Choice guld så blir du automatiskt Hertz President Circle.

Lyckades med President och då har jag bara silver. Hittade inte länken hos Nordic Choice, skrev dit, kundtjänst skickade länken och sa något i stil med "det står guld, men det fungerar med silver också".

Men hur får man användning för dessa statusar? Jag är bland annat presidentcirkel men med de priser jag får är det ALLTID mer förmånligt med andra bolag, oftast Avis.

Lyckades med President och då har jag bara silver. Hittade inte länken hos Nordic Choice, skrev dit, kundtjänst skickade länken och sa något i stil med "det står guld, men det fungerar med silver också".
Hur ser man sin statusnivå hos Hertz? Matchade och har Guld hos Nordic Choice, men såg ingenstans vad jag fick. Troligen jag som är blind och inte vet vart jag ska titta. ;)

Hur ser man sin statusnivå hos Hertz? Matchade och har Guld hos Nordic Choice, men såg ingenstans vad jag fick. Troligen jag som är blind och inte vet vart jag ska titta. ;)

Klicka på "My Account" högst upp till höger så ser du:
Skärmklipp.PNG

Måste säga att matchningen från Choice fungerade sådär... Hade en hel del problem under registreringen då länken ifrån Choice's hemsida har parametern DK i sig och registreringssidan gillade inte min adress i Sverige. Till slut gick registreringen igenom men utan status:
hertz.png

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen