Senaste nytt

Tips på forum/bloggar/sidor för poängintresserade

Har jag väl aldrig påstått att de inte är?

Min poäng är att man kan styra vilka som är med i Discord och inte. Sen är det ju upp till den som startat kanalen som får bedöma om någon är pålitlig nog att få vara med i kanalen.
Min poäng är att stå fort man börjar ta in folk man inte känner "på riktigt" så finns risk att infon läcker ut.

Men discord är absolut en plattform som kan fungera för vissa ämnen som man kanske inte vill tapetsera internet med.

Har jag väl aldrig påstått att de inte är?

Min poäng är att man kan styra vilka som är med i Discord och inte. Sen är det ju upp till den som startat kanalen som får bedöma om någon är pålitlig nog att få vara med i kanalen.
Det finns redan begränsade åtkomstgrupper på Whatsapp, Telegram, Facebook och Discord där lojalitetsprogram och andra reseerbjudanden av olika slag delas. De två första har några "betala för att spela"-grupper.

För bloggar inom reseprogramområdet gillar jag loyaltylobby.com, headforpoints, frequentmiler.com och ett gäng boardingarea.com-bloggar.

Min poäng är att stå fort man börjar ta in folk man inte känner "på riktigt" så finns risk att infon läcker ut.

Men discord är absolut en plattform som kan fungera för vissa ämnen som man kanske inte vill tapetsera internet med.
Absolut, håller med om att det alltid är en risk - lyfte Discord mer som ett alternativ till det stora öppna forumet som alla har tillgång till.

Toppen