Senaste nytt

Tips på destinationer för bonusresa med EB

OK,
Har endast bokat hotell via M&M sidan med LH miles. Där finns ett bra utbud från budget till lyx över större delen av världen.
Aldrig använt EB för hotellbokning, men vet nu att de har Scandic i alla fall ;)
IMHO så är M&M för hotell är slöseri med miles - det är otroligt höga priser där, även på medelmåttiga hotell. För övrigt handlade tråden om att spendera EuroBonuspoäng så ingen kunde ju veta att du talade om M&M.

Det närmsta vi kan komma i framtiden för EB är väl om man kan börja boka bonusnätter på Grand Hotell med EB poäng som Diamond.,,, Det vore något

Mayfair i London går att boka via poäng. Enligt mig så är detta ett av Londons bättre hotell, jag bokade rum för 20 000 poäng, blev uppgraderad till en svit där badrummet var på ca 25 m2, med badkar i mitten, två duschar bredvid varandra bakom en glasväg och mycket mer. Helt klart värt poängen.

Mayfair i London går att boka via poäng. Enligt mig så är detta ett av Londons bättre hotell, jag bokade rum för 20 000 poäng, blev uppgraderad till en svit där badrummet var på ca 25 m2, med badkar i mitten, två duschar bredvid varandra bakom en glasväg och mycket mer. Helt klart värt poängen.
Inte minst med tanke på hur dyrt det hotellet är. Skulle aldrig betala för att bo där. Nu är det ju hysteriskt dyrt att använda Club Carlson-poäng där så 20k EB-poäng låter ju inte helt fel.

Toppen