ALU
Medlem
En annan bra idé är att kika på Lastminute accommodation, flights & holidays. Save up to 70% at lastminute.com.au där du hittar så kallade "secret hotels", de flesta 4-5 stjärnor som du inte får reda på namnet förrän du gjort en preliminär bokning. Anledningen till att de är "secret" är att de deals som finns där är bra mycket lägre och billigare än vad varumärket egentligen tillåter.
Jag har använt de flera gånger och bokat både 5 stjärnigt samt schyssta boutiqe hotels. Var noga med att se till så de inte är "self rated" (visas som ringar) utan officiella ratings (visas som stjärnor).
Jag bodde exempelvis i helgen som gick på Sheraton på Elisabeth street för 169 dollar per natt i dubbelrum....
Jag har använt de flera gånger och bokat både 5 stjärnigt samt schyssta boutiqe hotels. Var noga med att se till så de inte är "self rated" (visas som ringar) utan officiella ratings (visas som stjärnor).
Jag bodde exempelvis i helgen som gick på Sheraton på Elisabeth street för 169 dollar per natt i dubbelrum....