Jag brukar bo på Conrad. Bra pris oftast och fantastiskt hotell.Väcker liv i tråden. Var i abu dhabi ska man bo? Tips på hotell? Andra att göra tips? Ex stränder, utflykter etc.
Tack på förhand!
Tack för bra tips! Besökte du någon strand? Om ja, Vilken/vilka? Bra/mindre bra?Jag brukar bo på Conrad. Bra pris oftast och fantastiskt hotell.
Rekommenderar oavsett religion eller intressen att besöka Sheikh Zayed Grand Mosque Center. Om man är motor intresserad är Yas Marina Circuit ett måste. Arkitektur och konst går man till Louvre. Svårt att besöka UAE utan att besöka sanddynerna och antingen ta en middag eller som många andra köra fyrhjuling eller SUV.
Sorry, är mer en pool kille. De flesta hotellen har dock egna ständer så kolla innan du bokar hotell. Det är dock inte som Italien att du vill prova olika stränder varje dag. Dom är likvärdiga, inklusive de publika. Jag tror att Privilee gäller för Abu Dhabi också, vilket du kan kolla in. Ett alternativ är att ta AirBnB och sen Privilee på det så kan du prova olika hotell och stränder så mycket du vill, inklusive gym, strandklubbar och barnklubbar.Tack för bra tips! Besökte du någon strand? Om ja, Vilken/vilka? Bra/mindre bra?
Väcker liv i tråden. Var i abu dhabi ska man bo? Tips på hotell? Andra att göra tips? Ex stränder, utflykter etc.
Tack på förhand!