Senaste nytt

Tips på bra Hilton hotell för långweekend i Tokyo?

jumbooze

Medlem
Jag bodde på Hilton Tokyo (Shinjuku) som Hhonors gold och tyckte det var ett väldigt bra hotell servicemässigt.
 
Alla hotell i Japan är bra servicemässigt :) Jag gillar Shibuya själv, och om det är leisure så kan Roppongi också vara intressant!
 

090034208

Medlem
Bumpar denna tråd. Skall till Tokyo i vår (maj) och funderar starkt på Hilton. Får nu ett pris på ca 29000 yen/natt. Ni som bott där, är detta normalt för billigaste rummet? Tycker jag sällan sett kampanjer på Hilton i Japan, eller?
 

agehall

Medlem
Det är nog ganska normalt. Jag tror vi betalade lite mindre än så, men det är ganska dyrt i Tokyo, så jag tycker inte det låter helt galet iaf.
 

Kimmen00

Medlem
Hilton i Shinjuku bodde vi på i maj 2015. Executive level.. Tyckte det höll mkt hög standard. Suveräna jättefrukostar med allt och lite till. Bra lounge med massa fika och kvällsmat. Bra läge och stora rum.
 
Generellt så är servicenivån på hotell i Japan mycket hög om man undantar de allra billigaste så kallade business-hotellen. Allt över 20,000 yen per natt och person bör innebära god service.

JAPANBLOGGEN
 

Dr. Miles

Expert
Finns det Hilton (eller Hilton Group hotell) i Kabukicho?

Den här tråden handlar om vilket Hilton hotell i Tokyo är bra för långweekend.
 
Toppen